- asymetryczne
- bandażowe
- clubowe
- długie
- klasyczne
- komplety
- koronkowe
- krótkie
- letnie
- rozkloszowane
- wieczorowe
- SUKIENKI PLUS SIZE
- KOMBINEZONY PLUS SIZE
- TUNIKI/BLUZKI PLUS SIZE
- STROJE KĄPIELOWE PLUS SIZE
- jednoczęściowe
- dwuczęściowe
- sukienki kąpielowe
- parea
- ODZIEŻ DZIECIĘCIA
- DRESY
- CLUBWEAR DANCEWEAR
- KAMIZELKI
- KOMBINEZONY
- KOSZULE
- BLUZKI I TOPY
- KURTKI
- LEGGINSY
- ODZIEŻ MĘSKA
- PAREA
- PONCZA
- SPODENKI KRÓTKIE
- SPODNIE
- SPÓDNICE
- SUKIENKI
- asymetryczne
- bandażowe
- komplety
- clubowe
- długie
- koronkowe
- klasyczne
- krótkie
- letnie
- rozkloszowane
- wieczorowe
- SWETRY
- TUNIKI
- TUNIKI PLAŻOWE
- Tabela rozmiarów
- BIUSTONOSZE
- BODY
- BODYSTOCKING
- FIGI/STRINGI
- GORSETY
- HALKI
- KOMPLETY
- PASY DO POŃCZOCH
- POŃCZOCHY
- PRZEBRANIA
- RAJSTOPY
- SZLAFROKI
- BIELIZNA MĘSKA
- Tabela rozmiarów
- BALERINY
- BOTKI
- CZÓŁENKA
- EMO STYLE MUKLUKI
- KAPCIE DZIECIĘCE
- KOZAKI
- KLAPKI/JAPONKI
- TRAMPKI/ADIDASY
- DWUCZĘŚCIOWE
- bikini
- push Up
- usztywniane
- JEDNOCZĘŚCIOWE
- DZIECIĘCE STROJE KĄPIELOWE
- KĄPIELÓWKI MĘSKIE
- MONOKINI
- PAREA
- TUNIKI PLAŻOWE
- SUKIENKI
- STROJE KĄPIELOWE
- OBUWIE
- KOMBINEZONY
78-600 Wałcz
ul. Wilcza 59
REGULAMIN SKLEPU
INTERNETOWEGO |
|||
|
1. |
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady
oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez LEVITO Sp. z o.o. Sp. k.
z siedzibą w Wałczu, za pośrednictwem sklepu internetowego
prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.partymoda.pl (zwanego
dalej: „Sklepem Internetowym”). |
|
§ 1
Definicje |
|||
|
|
|
|
|
1. |
Dni robocze - oznacza dni
tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy. |
|
|
2. |
Dostawa - oznacza
czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za
pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu. |
|
|
3. |
Dostawca - oznacza
firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie
dokonywania Dostawy Towarów. |
|
|
4. |
Klient - oznacza
podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa
sprzedaży. |
|
|
5. |
Konsument - oznacza
osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. |
|
|
6. |
Przedsiębiorca - oznacza
osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą
prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym
imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności
prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową. |
|
|
7. |
Regulamin - oznacza
niniejszy regulamin. |
|
|
8. |
Sprzedawca - oznacza
LEVITO Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wałczu (78-600), ul.
Wilcza 59, NIP: 7651690328, REGON: 321447340, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000485598; e-mail:
partymoda@tlen.pl , będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego,
reprezentowaną przez Levito sp. z o.o. z siedzibą w Wałczu
(78-600), ul. Wilcza 59, NIP: 7651690305, REGON: 321441282, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000483099
o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 zł. |
|
|
9. |
Strona Internetowa Sklepu -
oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod adresem
www.partymoda.pl. |
|
|
10. |
Towar - oznacza
produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. |
|
|
11. |
Wymiary - oznaczają
wymiary osoby na którą będzie dobry produkt plus minus 2 cm, nie są to
wymiary towaru mierzonego na płasko, chyba że w aukcji jest napisanie inaczej |
|
|
12. |
Umowa
sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na
odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem
a Sprzedawcą. |
|
§ 2 Postanowienia ogólne
i korzystanie ze Sklepu Internetowego |
|||
|
1. |
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym
majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy
należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz
zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu
Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych,
korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony
i zgodny z prawem. |
|
|
2. |
Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów
i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta
działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. |
|
|
3. |
Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza
Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. |
|
§ 3
Płatność i realizacja zamówień |
|||
|
1. |
Klient może wybrać następujące formy płatności za
zamówione Towary: |
|
|
a) |
przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w
tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu
Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po
wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); |
|
|
b) |
przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku
realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi
przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany
zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy
Sprzedawcy); |
|
|
c) |
kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny
system płatności Przelewy 24, obsługiwany przez
firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15 (w
tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu
Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po
otrzymaniu z systemu Przelewy 24
informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); |
|
|
d) |
gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy
dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego
wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę
potwierdzenia przyjęcia zamówienia). |
|
|
e) |
kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny
system płatności PayPal, obsługiwany przez
firmę PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod adresem
L-1150 w Luksemburgu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta
zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayPal
informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); |
|
|
2. |
Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Unii
Europejskiej. |
|
|
3. |
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący
przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. |
|
|
4. |
Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu
informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy
i realizacji zamówienia. |
|
|
5. |
Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany
na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie
z §3 ust. 1 Regulaminu. |
|
|
6. |
Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany
na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia
zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności
„za pobraniem”. |
|
|
7. |
Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za
pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. |
|
|
8. |
Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę
w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju,
w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub
uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania
właściwego protokołu. |
|
|
9. |
Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego
Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze,
w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po
wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną
lub telefonicznie. |
|
|
10. |
Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do
przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą
dostarczane Towary. |
|
|
11. |
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez
niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy,
pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego
celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku
zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez
Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub
telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt
Dostawy. |
|
§ 4
Rękojmia |
|||
|
1. |
Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad
fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta,
jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). |
|
|
2. |
Jeżeli Towar ma wadę Klient może: |
|
|
a) |
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad
albo wadę usunie. |
|
|
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar
był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie
uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad.
Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać
wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia
wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób
wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów
w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie
nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj
i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. |
||
|
b) |
żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo
usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od
wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta. |
|
|
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu
Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru
wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub
w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności
z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub
wymiany ponosi Sprzedawca. |
||
|
3. |
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu
rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.
W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa
Sprzedawca. |
|
|
4. |
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli
wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru
Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od
wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć
się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym
terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany
Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy
sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się
z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia
wady. |
|
|
W przypadku Towaru, który był oznaczony przez
Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli
wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania
Towaru Klientowi. |
||
|
5. |
W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą,
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia
Dostawy. |
|
|
6. |
Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia
z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób
przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie
Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. |
|
|
7. |
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub
realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na
adres Sprzedawcy. |
|
|
8. |
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania
zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji
związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. |
|
§ 5
Odstąpienie od Umowy sprzedaży |
|||
|
1. |
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę
sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania
przyczyny. |
|
|
2. |
Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży
rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. |
|
|
3. |
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu
wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Można skorzystać z
formularza zwrotu który wyślemy emailem do klienta na jego życzenie lub pisemne
oświadczenie o odstąpieniu od umowy z pełnymi danymi transakcji i koniecznie
danymi do zwrotu. |
|
|
4. |
W przypadku odesłania towaru bez opisu lub
kompletnych danych należy liczyć się z utrudnieniami i wydłużonym czasem
reakcji, za co nie ponosimy odpowiedzialności. Od momentu otrzymania
kompletnych danych wykonanie zwrotu nastąpi niezwłocznie nie
później niż w terminie 14 dni. |
|
|
5. |
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona
uważana za niezawartą. |
|
|
6. |
Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu
od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje
wiązać. |
|
|
7. |
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta
o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili
otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu
odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej. |
|
|
8. |
Jeżeli Klient korzystający z prawa do
odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły
sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do
zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. |
|
|
9. |
Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy
niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia,
w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. |
|
|
10. |
W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko
bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. |
|
|
11. |
Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może
zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta
o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. |
|
|
12. |
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie
wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób
wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania Towaru. |
|
|
13. |
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami. |
|
§ 6
Postanowienia końcowe |
|||
|
1. |
Administratorem danych osobowych Klientów jest
Sprzedawca w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności
określonych w Regulaminie. |
|
|
2. |
Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów
w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do
treści swoich danych oraz ich poprawiania. |
|
|
3. |
Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest
niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. |
|
|
4. |
Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy
w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. |
|
|
5. |
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej
Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem
właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie
niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. |
|
|
6. |
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym
zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy
stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są
i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. |
|
|
7. |
Regulamin wchodzi w życie z dniem
30.06.2015 r. |
Bielizna i odzież damska w partymoda.pl!
Partymoda.pl to sklep, w ofercie którego znajduje się bielizna oraz odzież damska. Wieloletnie doświadczenie na rynku, oraz fachowa obsługa na każdym etapie składania zamówienia. Gwarantujemy szybkie, sprawne oraz bezpieczne zakupy. Oferowane przez nas artykuły, spełniają najwyższe standardy jakościowe, co gwarantuje komfort ich użytkowania i wysoką trwałość. Zapraszamy na zakupy!